Autodesk-tuotteiden hankintamalli muuttuu

Autodesk-tuotteiden hankintamalli uudistuu

Autodesk-tuotteiden uusien lisenssien hankintaan ja lisenssisopimusten uusimiseen on tulossa muutoksia 16. syyskuuta 2024.

  • Uudessa hankintamallissa virallinen tarjous ja lasku toimitetaan suoraan Autodeskilta asiakkaalle.
  • Tarjouspyynnöt ja kaikki muu ohjelmistohankintoihin liittyvät asiat hoituvat entiseen tapaan meidän kauttamme.
  • Autodeskin Platinum-tason kumppanina tarjoamme jatkossakin korkeatasoisia tukipalveluita, koulutusta, erikoisosaamista, konsultointia, omia digitaalisia ratkaisujamme sekä muita ohjelmistoja.

Katso alta lisätietoja ja vastaukset usein kysyttyihin kysymyksiin.

Mikä tulee muuttumaan?

Tästedes saat Autodesk-tuotteiden lopulliset tarjoukset ja laskut suoraan Autodeskilta sähköpostitse. Jos olet aiemmin tilannut Autodesk Flex -pisteitä, on tämä prosessi sinulle jo ennestään tuttu – kyseessä on täysin sama toimintamalli.

Voit jatkossakin pyytää meiltä alustavat tarjoukset ja keskustella kanssamme tarpeistasi.

Näin valmistaudut

Varmista, että voit vastaanottaa ja maksaa laskuja suoraan Autodeskilta.

Jos työskentelet suuressa yrityksessä tai organisaatiossa, jolla on käytössä hankintajärjestelmä, voit joutua lisäämään Autodeskin toimittajaksi järjestelmääsi ennen kuin voit vastaanottaa ja käsitellä laskuja Autodeskilta. Katso ohjeet täältä.

Huom. Autodeskin laskut tulee maksaa ajallaan, muuten voit menettää Autodesk-tuotteesi käyttöoikeuden.

Katso myös usein kysytyt kysymykset ja niihin vastaukset alta. Jos sinulla on sen jälkeen yhä kysyttävää, ota yhteyttä. Autamme mielellämme.

Usein kysytyt kysymykset

Uusi hankintamalli

Autodesk pyrkii parantamaan asiakaskokemusta ja vastaamaan yritysasiakkaiden odotuksiin tuotteidensa helpommalla ja nopeammalla toimituksella. Uuden hankintamallin avulla saat

  • yksinkertaisemman tavan saada sinulle räätälöityjä hankinta- ja palvelusuosituksia
  • yhdenmukaisen hinnoittelun riippumatta hankintatavasta
  • lisää mukavuutta ja hallintaa itsepalvelumahdollisuuksilla

Ei, muutos ei tällä hetkellä koske seuraavia tuotteita:

  • Assemble Enterprise
  • Assemble Office
  • Assemble P6 Connect Office
  • Assemble P6 Connect Project
  • Assemble P6 Connect Region
  • Assemble Procore Connect Office
  • Assemble Procore Connect Project
  • Assemble Procore Connect Region
  • Assemble Project
  • Assemble Region
  • Assemble (Account-Based)
  • Autodesk Construction Operations Bundle (Account-Based)
  • Autodesk Preconstruction Bundle (Account-Based)
  • Autodesk VDC Bundle (Account-Based)
  • Autodesk Within Medical
  • BC Pro – International
  • Bid Board Pro – International
  • BIM 360 Build – Packs
  • BIM 360 Cost
  • BIM 360 Enterprise
  • BuildingConnected BC Pro
  • BuildingConnected Bid Board Pro
  • BuildingConnected TradeTapp
  • CAM Services, CFD – Premium
  • Construction Cloud – Connect
  • FlexSim
  • Maya with Softimage
  • PlanGrid
  • PlanGrid – Add-On
  • PlanGrid – Crane
  • PlanGrid – Dozer
  • PlanGrid – Enterprise
  • PlanGrid – Nailgun
  • PlanGrid – Services
  • Post Processor – Premium
  • PowerInspect Premium
  • PowerInspect Ultimate, PowerMill Premium
  • PowerMill Standard
  • PowerMill Ultimate
  • PowerShape Premium
  • PowerShape Standard
  • PowerShape Ultimate
  • ProEst Cloud Subscription
  • ProEst Costbook
  • Pype Autospecs
  • Pype Autospecs & SmartPlans
  • Pype Bundle
  • Pype Closeout
  • Pype Closeout & eBinder
  • Pype eBinder
  • Pype SmartPlans
  • Structural Bridge Design
  • VRED Core
  • VRED Render Node

Ota yhteyttä. Voimme avustaa prosessin läpi ja tilin perustamisessa varmistaaksemme, että pääset alkuun oikealla tavalla.

Voit yhä tilata Autodesk-tuotteesi meiltä. Voit tilata verkkokaupastamme tai pyytää tarjouksen myynnistämme, kuten ennenkin. Kun tilaus on käsitelty, saat Autodeskilta virallisen tarjouksen sähköpostitse.

Julkisen sektorin toimijat, kuten valtion ja kuntien liikelaitokset sekä valtio-omisteiset yhtiöt, voivat jatkaa nykyisellä hankintamallilla. Muutos ei edellytä toimenpiteitä. Voit siis tilata ja jatkaa Autodesk-lisenssejäsi NTI ArkSystemsin kautta kuten ennenkin.

Lisenssit ja niiden uusiminen

Kun sopimuksesi on päättymässä, otamme yhteyttä kuten ennenkin. Jos sinulla on kysyttävää sitä ennen, ota yhteyttä.

Voit uusia muut kuin Autodeskin tuotteiden lisenssit kauttamme kuten ennenkin.

Ei, Autodesk Flex käyttää jo tätä hankintamallia. Flexiin ei ole tulossa muutoksia toistaiseksi.

Maksaminen ja laskutus

Autodesk-tuotteiden hankintaa varten sinun on kyettävä maksamaan suoraan Autodeskille ja noudattamaan Autodeskin maksuehtoja. Katso tarvittaessa Autodeskin toimittajalomakkeet tästä.

Suuret organisaatiot, joilla on käytössään hankintaosasto ja toimittajajärjestelmä, voivat joutua lisäämään Autodeskin toimittajaksi järjestelmäänsä ennen kuin he voivat vastaanottaa ja käsitellä laskuja Autodeskilta. Kaikki tarvittavat tiedot Autodeskin lisäämiseksi toimittajajärjestelmään ja maksujen suorittamiseen löytyvät täältä. Jos kuitenkin tarvitset lisätietoja, ota yhteyttä.

Saatavilla olevat maksutavat*:

  • Suoraveloitus
  • PayPal
  • Maksukortti
  • PDF-lasku. Yli 14 päivän maksuaika edellyttää Autodeskin hyväksyntää.

*Saatavilla olevat maksutavat voivat vaihdella maittain.

Kyllä. Hyväksy Autodeskilta saamasi tarjous ja valitse maksutapa, sen jälkeen saat tuotteen käyttöösi.

Kun valitset maksuehdoksi laskun, voit lisätä tilausviitetiedot suoraan maksuportaalissa.

Ehdot ja säännöt

Autodesk-tuotteiden käyttö-, maksu- ym. ehdot löytyvät täältä.

Laskulla maksaminen on saatavilla maksuvaihtoehtona ehdot täyttävien yritysten tilauksille, joiden summa ylittää n. 1 000 euroa. Tällöin voit maksaa määräajan kuluessa.

Yhteydenotot

Kyllä, tuemme ja ohjeistamme yhä Autodesk- ym. tuotteiden ja palvelujen suhteen, jotta löydämme parhaat ratkaisut tarpeisiisi.

Kysyttävää?

Ota yhteyttä info@arksystems.fi tai puh. 040 7313 308.

Voit myös ottaa yhteyttä alla olevalla lomakkeella:

Ota yhteyttä